Een gast is door een glazen deur gevallen, wat nu?

    Een gast is door een glazen deur gevallen, wat nu?

    Uw eerste zorg is natuurlijk uw gast en zijn of haar gezondheid. Dit is een vervelend ongeval en kan vervelende gevolgen hebben. Het is afhankelijk van de situatie of u als ondernemer hiervoor ook aansprakelijk gesteld kunt worden, maar dan kunnen hier ook hoge kosten uit voortvloeien. 

    De financiele risico's die hier voor u als ondernemer bij komen kijken kunnen mogelijk via verschillende verzekeringen worden afgedekt, zoals de aansprakelijkheidsverzekering, een ongevallenverzekering voor uw gasten en mogelijk een rechtsbijstandverzekering. Schakel daarom uw verzekeraar gelijk in om u te ondersteunen in alles wat met de afhandeling te maken heeft.

    Al deze verschillende verzekeringen zijn onderdeel van het "Gastvrij verzekerd"-pakket van MZA Horeca. Naast de juiste verzekeringen, biedt MZA Horeca ook uitgebreide ondersteuning in schadeafhandeling. Deze is in huis beschikbaar en door deze "korte lijntjes" wordt schade snel en vakkundig afgehandeld.

    Dekkingscheck
    Case
    Specialist op dit gebied

    De MZA Horeca nieuwsbrief blijf op de hoogte van acties en het laatste nieuws

    Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid.