Ik heb een geschil met een gast en deze betaalt de rekening niet. Wat nu?

    Ik heb een geschil met een gast en deze betaalt de rekening niet. Wat nu?

    Afhankelijk van de situatie kan dit een incassorechtsbijstand kwestie worden of een juridisch geschil. Het is verstandig om deze situatie onmiddellijk te melden bij uw rechtsbijstandverzekeraar. Zij helpen u verder te bepalen welke stappen u hier verder dient te nemen en in welke volgorde u dit dient te doen.

    Een onafhankelijk adviseur kan u in deze veel werk besparen. Zij komen vaker dit soort situaties tegen en helpen meerdere ondernemers met geschillen met klanten en/of gasten. Deze adviseur weet precies waar hij moet zijn met betrekking tot de rechtsbijstand en het alsnog incasseren van het openstaande bedrag.

    Hulp nodig in geval van een geschil of wilt u weten wat u preventief kunt aanpakken om incassogeschillen te voorkomen? Vraag het eens aan MZA Horeca. Een van onze adviseurs brengt graag uw situatie in kaart en komt met een advies op maat.

    Dekkingscheck
    Case
    Specialist op dit gebied

    De MZA Horeca nieuwsbrief blijf op de hoogte van acties en het laatste nieuws

    Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid.