Het bezit van een van onze gasten is beschadigd geraakt, wat nu?

    Het bezit van een van onze gasten is beschadigd geraakt, wat nu?

    Het is begrijpelijk dat u zich verantwoordelijk voelt voor beschadiging van het bezit van een van uw gasten welke ontstaan is tijdens het verblijf in uw onderneming. U wilt het uw gasten zoveel mogelijk naar hun zin maken en een nare ervaring als deze helpt daar niet bij. Bepaal eerst hoe de schade is ontstaan en hoe groot de schade is. In geval van een kleine schade zal dit vaak onder het eigen risico binnen een polis blijven. In dat geval kunt u de schade naar eigen inzicht afhandelen.

    Bij grotere schades is het belangrijk dat u snel contact opneemt met uw adviseur. Deze zal u verder helpen in het traject van de schadeafhandeling en de mogelijkheden binnen uw aansprakelijkheidsverzekering bekijken. De eventuele claim van de schade nemen zij u uit handen. Zo kunt u uw gasten gerust stellen dat het probleem verholpen wordt. 

    Wat verder belangrijk is, is om te analyseren of deze schade voorkomen had kunnen worden. Is er iets wat u veranderen moet in uw onderneming om verdere schadegevallen te beperken? Preventie werkt natuurlijk het beste, dus daar waar u kunt ingrijpen moet u dit vooral niet laten.

    Hulp nodig bij preventie of wilt u eens met een frisse blik laten kijken naar uw onderneming en uw verzekeringspolissen? Vraag dan vandaag nog een Dekkingscheck van MZA Horeca aan. Onze adviseur geeft u een volledig uitgewerkt advies toegespitst op uw situatie waardoor u verzekerd bent van de juiste dekking.  

    Case
    Specialist op dit gebied

    De MZA Horeca nieuwsbrief blijf op de hoogte van acties en het laatste nieuws

    Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid.