Ik ben opgelicht door een toeleverancier, wat nu?

    Ik ben opgelicht door een toeleverancier, wat nu?

    Helaas komt het wel eens voor dat een relatie met een toeleverancier verslechterd. Dit kan ontstaan in zowel een langdurige samenwerking als in een relatie die u zojuist bent aangegaan. Een geschil over afgesproken prijzen of misschien gemiste leveringen waardoor u uw gasten niet de service kunt bieden die zij van u gewend zijn.

    In geval van een geschil met een toeleverancier is de rechtsbijstandclausule in uw verzekeringspolis van groot belang. Informeer daarom altijd uw verzekeraar van een mogelijk probleem. Uw adviseur kan u de juiste te bewandelen weg uitstippelen en u met de juiste personen verbinden om deze situatie te verhelpen. Mogelijk is de relatie nog te redden en kan een oplossing gevonden worden die voor beide partijen naar tevredenheid werkt.

    Het "Gastvrij verzekerd"-pakket biedt een uitstekende dekking voor rechtsbijstand. Meer weten? Neem dan contact op met MZA Horeca. Een van onze adviseurs helpt u graag het risico vermijden.

    Case
    Specialist op dit gebied

    De MZA Horeca nieuwsbrief blijf op de hoogte van acties en het laatste nieuws

    Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid.